Jezik | Language: HRV ENG
Didaktika
Šifra: 55418
ECTS: 5.0
Nositelji: pred. dr. sc. Lidija Eret
Izvođači: Lidija Eret - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Tijekom nastave studenti trebaju spoznati temeljne pojmove vezane uz didaktiku koji će ih uvesti u osnove odgojno-obrazovnog procesa i time ih pripremiti za neposredno sudjelovanje u nastavi. Sadržaji predmeta odnose se u prvom redu na strukturu, organizaciju, provedbu i evaluaciju u odgojno-obrazovnom procesu, kurikulumski pristup programiranju nastave, zatim na ishode odgoja i obrazovanja te na uz njih vezane kompetencije učenika. Studenti će sudjelovanjem na nastavi, posebice vlastitim aktivnostima i izlaganjima, dobiti uvid i u kompetencije učitelja potrebne u odgojno-obrazovnom i procesu cjeloživotnog učenja i stručnog usavršavanja. Poseban naglasak u oblikovanju odgojno-obrazovnog procesa usmjerit će se na individualizaciju nastave obzirom na individualne potrebe, interese i kompetencije odgajanika. U smislu osuvremenjivanja nastave razmatrat će se smisao i važnost digitalizacije odgojno-obrazovnog procesa, odnosno prednosti i nedostaci implementacije multimedija u nastavu. Suvremenu nastavu promatrat će iz perspektive primjene primjerenih nastavnih metoda, strategija i postupaka koje se temelje na interaktivnoj komunikaciji sudionika nastavnog procesa. U vrednovanju učeničkih postignuća studenti će također biti usmjereni na vrednovanje afektivnih osobina ličnosti, pri čemu treba razmatrati mogućnosti suvremenih pristupa evaluaciji ishoda učenja i poučavanja.
Literatura:
  1. Mijo Cindrić, Dubravka Miljković, Vladimir Strugar; Didaktika i kurikulum; Zagreb: IEP (2010)
Preporučena literatura:
  1. Ladislav Bognar i Milan Matijević; Didaktika; Zagreb: Školska knjiga (1993)
  2. Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel; Didaktičke teorije; Zagreb: Educa (1992)
  3. Vladimir Poljak; Didaktika; Zagreb: Školska Knjiga (1990)
  4. Milan Matijević, Tomislav Topolovčan; Multimedijska didaktika; Zagreb: Školska knjiga (2017)
  5. Majda Rijavec, Dubravka Miljković, Ingrid Brdar; Pozitivna psihologija; Zagreb: IEP (2008)
  6. Marko Palekčić; Unutrašnja motivacija i školsko učenje; Sarajevo: Svjetlost (1985)
  7. Tomislav Topolovčan, Višnja Rajić, Milan Matijević; Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja; Zagreb: Učiteljski fakultet (2017)
6. semestar
Izborni pol 3-2 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Izborni pol 3-2 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Termini konzultacija:
Obavijesti