Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategije odnosa s javnošću

Strategije odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

116177

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

prof. dr. sc. Domagoj Bebić - Seminar
dr. sc. Karlo Kanajet - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar
Silvija Vuković , dr. sc. socio. - Seminar

prof. dr. sc. Domagoj Bebić - Predavanja
dr. sc. Karlo Kanajet - Predavanja
doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.

LITERATURA:

  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012),
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009),
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009),
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007),

PREPORUČENA LITERATURA:

  1. , Tomić, Zoran; Odnosi s javnošću - teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb, (2008), , , .
  2. , Gregory, Anne; Planiranje i upravljanje kampanjama; HUOJ, Zagreb (2006), , , .
  3. , Potter, Lester; Komunikacijski plan - srž strateških komunikacija; HUOJ, Zagreb (2007), , , .
  4. , Weintraub Austin, Erica; Strategic Public Relations Management; Lawrence Erlbaum Associates, New Jersey (2006), , , .


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online

dr. sc. socio. Silvija Vuković:

On-line putem MS Teams aplikacije ili uživo na Fakultetu, uz prethodni dogovor


06.10.2015

PR ARENA Balkans Student Public Relations Conference, 7.11. 2015., Banja Luka

PR ARENA Balkans Student Public Relations Conference, u novom ruhu i s novim izazovima
želi, okupiti studente iz 7 zemalja u regiji pa i šire, sa sloganom Share the knowledge.
6 predavanja i okrugli stol vodećih praktičara na području komunikacija iz regije ovim će
putem studentima približiti odnose s javnošću.


Iskusni predavači će studentima kroz primjere i iskustva iz prakse prenijeti nova znanja po
jedinstvenoj kotizacijskoj cijeni od 30 KM. Ova kotizacija uključuje i ručak tako da se radi o
simboličnom iznosu. Vjerujemo i nadamo se da s nama dijelite mišljenje, kako se osobni
razvoj kao i razvoj društva temelji na znanju. Komunikacija je prisutna u svim vidovima
današnjeg života. Ne postoji zanimanje u kojima ovi procesi nisu prisutni. 


Ova jedinstvena konferencija studentima pruža nova znanja i poznanstva te će moći čuti savjete i
iskustva vrhunskih domaćih i stranih predavača.


Kontakt:
Žaklina Krapljan
zaklina.krapljan@aprioriworld.com
00385 91 3010 335

Popis obavijesti