Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Mediji i javnost

Mediji i javnost


OSNOVNI PODACI

Šifra:

55461

ECTS:

5.0

Nositelji:

Izvođači:

prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović - Seminar
Marija Volarević Sršen , pred. - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Ciljevi ovog predmeta su višestruki. Kao prvo, cilj ovog predmeta je upoznati studente s različitim koncepcijama i određenjima pojma javnost, kao jednim od temeljnih koncepata u suvremenim politološkim i medijskim teorijama i istraživanjima. Kao drugo, cilj je ovog predmeta upoznati studente s ključnim, nerijetko međusobno sukobljenim, autorima koji su se bavili određenjem pojma javnost (npr. Lippmann, Dewey, Habermas). Kao treće, studenti će se na ovom predmetu upoznati s idejom javnog mnijenja te različitima određenjima i pristupima tome pojmu. Isto tako, na kolegiju će biti govora o istraživanjima javnog mnijenja nekad i danas. Kao četvrto, cilj ovog kolegija je upoznati studenti s ključnim temama koje se javljaju tamo gdje se mediji i javnost sreću. Kao peto, studenti će se upoznati s teorijama i istraživanjima koja govore o tome kako mediji oblikuju javno mnijenje te kakvo je uopće razumijevanje uloge medija u kontekstu teorija javnosti i kreiranja javnog mnijenja. Na kraju, studenti će naučiti kako je razvoj on-line medija utjecao na ideju javnosti, koncept javne sfere te kakav je odnos javnog mnijenja i odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. (E);,
  2. l;,
  3. Majerson, Džordž (George Mayerson) (2003) Hajdeger, Habermas i mobilni telefoni, Esotheria;,
  4. Alinea. (I. dio, II. dio, 1. poglavlje);,
  5. . Naprijed: Zagreb. (poglavlja 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8. i 15., 16., 17.);,
  6. Kunczik, M. i Zipfel, A. (2006) Uvod u znanost o medijima i komunikologiju. (V. dio, poglavlja 1., 2., 6. i 7. i (Cijela je knjiga dostupna na stranicama Friedrich Ebert Stiftunga http://www.fes.hr/index-6.html);,

PREPORUČENA LITERATURA:

  1. , ;, , , .
  2. , , MATE, Zagreb;, , , .
  3. , , Cambridge, Mass: MIT Press: 1-48;, , , .
  4. , . Oxford Handbooks. (E);, , , .
  5. , . Jesenski i Turk.;, , , .
  6. , . Što čitaš.;, , , .
  7. , , 1.;, , , .
  8. , NY: Henry Holt.;, , , .
  9. , ;, , , .
  10. , , Cambridge: Polity;, , , .
  11. , Jantol, T. (2004.) Politička javnost. Birotisak: Zagreb.;, , , .
  12. , , Ashgate: 53-74;, , , .
  13. , . Cambridge University Press.;, , , .
  14. , ;, , , .
  15. , ;, , , .
  16. , );, , , .
  17. , ;, , , .
  18. , (Peruško, Z. ur.), Jesenski i Turk, Zagreb;, , , .
  19. , Skoko, B. i Benković, V. (2009.) Znanstvena metoda fokus grupa mogućnosti i načini primjene, Politička misao, vol. 46., br. 3.;, , , .


NASTAVA

2. SEMESTAR

Obavezni predmet - Izvanredni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA


27.04.2022

Reultati prvog kolokvija iz kolegija Mediji i javnost

Dragi kolege, u prilogu pod nastavnim materijalima kolegija objavljena je tablica s vašim rezultatima (bodovi i ocjena) iz prvog kolokvija kolegija Mediji i javnost. Svi vi koji ste prošli na prvom kolokviju možete izaći na drugi gdje trebate ostvariti ponovno prolaznu ocjenu (minimalno 5 bodova) da biste položili ispitni dio kolegija. Konačna ispitna ocjena vam se onda kreira kao srednja ocjena između 1. i 2. kolokvija. Ispit vam čini 75% završne ocjene, a ako odbijete bilo koju od ocjena prvog ili drugog kolokvija izlazite na cjeloviti ispit. Svi vi koji niste položili prvi kolokvij, ne možete pristupiti drugom kolokviju i izlazite na ispit. 

Ako uočite neku nepravilnost ili vidite da nema vašeg imena slobodno se javite na mail: marija.volarevic@fpzg.hr.

Bodovna ljestvica: 0-4 - nedovoljan; 5 - dovoljan; 6-7 - dobar; 8 - vrlo dobar; 9-10 - izvrstan

Popis obavijesti