
O izlaganju:
Izlaganje se bavi problematikom podataka na temelju kojih se upravlja sustavom visokog obrazovanja i znanosti. Očekuje se da sustav visokog obrazovanja i znanosti unutar sebe, ali i prema javnosti, komunicira zaključke i donosi planove na temelju neupitnog temelja - brojeva i ostalih podataka koji su čvrsti odnosno stvarni. Čija je odgovornost ako postoje problemi i je li "tim gore po činjenice" ili po nas? Jesmo li amnestirani od odgovornosti ako samo ne znamo i samo vjerujemo? Na predavanju će biti prezentirani primjeri problematične analitike koja servira ne samo upitne zaključke, nego i upitne podatkovne premise.
Predavanje će se održati 15. svibnja u 14:00 u dvorani J na petom katu Fakulteta političkih znanosti.
O izlagaču:
Damir Stanzer je redoviti profesor u trajnom zvanju na Prehrambeno-biotehnološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Objavio je 44 znanstvena rada, 24 priopćenja na međunarodnim i nacionalnim znanstvenim skupovima, 3 poglavlja u knjizi te jednu autorsku knjigu. Radio je na nizu znanstvenih projekata u polju biotehnologije te obavljao dužnosti prodekana, tehničkog voditelja i pravnog zastupnika PBF-a, kao i dužnosti člana nekoliko stručnih i znanstvenih povjerenstava. Osim nastavnog, znanstvenog, stručnog i institucijskog rada vezanih za biotehnologiju i matični fakultet, aktivno se bavi i javnim komentiranjem tematika vezanih za sustav znanosti i visokog obrazovanja, nastojeći ispravljati pojedine nesporazume koji postoje unutar sustava ili se na njega odnose, a prisutni su u medijima ili službenim dokumentima. Autor je knjige "Mjerenje hrvatske znanosti" u izdanju Centra za demokraciju i pravo Miko Tripalo. Knjiga te neki od istupa na povezanu tematiku dostupni su na sljedećim poveznicama:
- Batinom i mrkvom po hrvatskim javnim medicinarima i nastavnicima
- Učiteljice krive za skupi ajvar? Ili su se ipak ekonomski analitičari malo zabunili?
- Kako metodologija pojedinih rangiranja sveučilišta utječe na našu poziciju na njima?
- Je li opis javnog sektora Borisa Podobnika znanstveno utemeljen?
- Slučajni ili namjerni nesporazumi oko efikasnosti hrvatskih javnih sveučilišta
- Knjiga MJERENJE HRVATSKE ZNANOSTI 2022.