Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima


OSNOVNI PODACI

Šifra:

103565

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
Igor Vukasović, dipl.nov. - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.

LITERATURA:

  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)


NASTAVA

3. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


19.02.2016

Rezultati iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima

Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima (16.2.2016.)

 

Deranja, Kristina - dovoljan (2), 5 bodova
Gotovac, Tina, vrlo dobar (4), 8 bodova
Kuga, Anja - dovoljan (-2), 4 boda
Kutić, Andrea - dovoljan (2), 4,5 boda
Rus, Corrina - dobar (3), 6 bodova
Šimac, Ana - dobar (3), 6 bodova

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

Upis ocjena održat će se u ponedjeljak, 22. veljače, u 11 sati.

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

Popis obavijesti