Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Psihologija edukacije

Psihologija edukacije


OSNOVNI PODACI

Šifra:

55533

ECTS:

5.0

Nositelji:

Izvođači:

dr. sc. Aleksandra Huić - Seminar
dr. sc. Vanja Putarek - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Studenti će upoznati glavne pojmove, teorijske modele i metode istraživanja u području učenja i poučavanja. Znanja iz ljudskog razvoja, procesa učenja i optimalnog planiranja poučavanja studentima će služiti za lakše donošenje odluka i vrednovanje svog rada u školskom kontekstu.

LITERATURA:

  1. Vizek Vidović, V., Rijavec, M., Vlahović-Štetić, V., Miljković, D; Psihologija obrazovanja; Zagreb: IEP (2014),

PREPORUČENA LITERATURA:

  1. , Zarevski, P.; Psihologija pamćenja i učenja.; Naklada Slap (1996), , , .
  2. , Berk, L.; Psihologija cjeloživotnog razvoja; _Naklada Slap, str. 2007, , , .


NASTAVA

8. SEMESTAR

Izborni pol 4-2 - Redovni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Politologija
Izborni pol 4-2 - Izvanredni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Politologija


TERMINI KONZULTACIJA


01.05.2020

Oblici vrednovanja znanja - rjesenja

Postovane studentice i studenti, 

u repozitorij su stavljena rješenja zajedno s objašnjenjima zadatka vezanog uz različite oblike vrednovanja znanja. 

Na dio zadatka s ispitnim pitanjima dobili ste / dobit ćete individualni feedback mailom. 

Lijep pozdrav, 

Aleksandra Huic

Popis obavijesti