Seminarski rad neka bude logično strukturiran rad temeljen na znanstvenoj i stručnoj literaturi. Rad mora biti potkrijepljen s minimalno 5 jedinica znanstvene i stručne literature relevantne za vašu temu i područje novih medija. Rad mora biti povezan s društvenim i online medijima. Osim na literaturi rad se temelji i na mini istraživanju koje ćete sami provesti, možete na primjer analizirati određeni sadržaj ili provesti anketu. Opseg rada je 2000-2500 riječi.
Elementi rada:
- Naslovna stranica
- Sadržaj
- Uvod
- Teorijska razrada
- Istraživanje (metodologija i interpretacija istraživanja)
- Zaključak
- Popis literature
Napomene: prilikom pisanja obavezno je pridržavati se uputa za pisanje akademskog rada (upute su dostupne na web stranici Fakulteta). Osobito pripazite kod citiranja i parafraziranja.
Rad predajete do termina ispitnog roka koji prijavite (npr. ako prijavite prvi ispitni rok, rad morate predati do 9.6. u 10:00).