Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Metodika političkog obrazovanja

Metodika političkog obrazovanja


OSNOVNI PODACI

Šifra:

55471

ECTS:

5.0

Nositelji:

dr. sc. Lidija Eret , v. pred.

Izvođači:

dr. sc. Lidija Eret , v. pred. - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Ovim predmetom studenti u prvom redu stječu kompetencije za primjenu usvojenih znanja i vještina s područja pedagogije i didaktike u nastavnom procesu. Spoznat će kako na suvremen način planirati, organizirati i provesti odgojno-obrazovni proces, odnosno evaluirati ishode učenja i poučavanja. Pritom će steći kompetencije koje se odnose na mikro i makro planiranje odgojno-obrazovnog procesa, svrsishodnu digitalizaciju nastave, individualiziran pristup odgajaniku i suvremene metode, strategije i postupke u nastavi. Dosad stečena znanja i vještine koje se odnose na pozitivnu psihologiju i komunikaciju upotpunit će i nekim novima, a koja se odnose na unapređenje međuvršnjačkih odnosa i socijalizacije. Govorit će se i o važnosti odgojno-obrazovne okoline, odnosno čimbenika koji na određen način utječu na kognitivno-psihosocijalni razvoj odgajanika. Što se tiče programskih sadržaja, važnost će posebno pridodati odgoju i obrazovanju za ljudska prava. Studenti će proučavanjem suvremene znanstvene i stručne literature kritički razmatrati kako motivirati učenike za odgojno-obrazovni proces. Naglasak pri oblikovanju nastave vodit će se paradigmom konstruktivizma i usmjerenosti učeniku i učeničkim aktivnostima u odgojno-obrazovnom procesu. Kompetencijama stečenim stručno-pedagoškom praksom u školskoj nastavi i simulacijama nastavnog sata u sklopu aktivnosti seminara kolegija bit će pripremljeni za izvođenje nastavnog predmeta Politika i gospodarstvo u srednjim školama.

LITERATURA:

  1. Milan Matijević, Diana Radovanović; Nastava usmjerena na učenika; Zagreb: Školske novine (2011),

PREPORUČENA LITERATURA:

  1. , Eric Jensen; Super-nastava: nastavne strategije za kvalitetnu školu i uspješno učenje; Zagreb: Educa (2003), , , .
  2. , Chris Kyriacou; Temeljna nastavna umijeća; Zagreb: Educa (2001), , , .
  3. , Dubravka Maleš, Ivanka Stričević; Mi poznajemo i živimo svoja prava; Zagreb: Školska knjiga (2003), , , .
  4. , Wolfgang Mattes; Nastavne metode: 75 kompaktnih pregleda za nastavnike i učenike; Zagreb: Naklada Ljevak (2007), , , .
  5. , Milan Matijević; Učiti po dogovoru; Zagreb: Birotehnika (2000), , , .
  6. , Maja Uzelac, Ladislav Bognar, Aida Bagić; Budimo prijatelji; Zagreb: Mali korak (1994), , , .
  7. , William Glasser; Kvalitetna škola; Zagreb: Educa (2005), , , .


NASTAVA

7. SEMESTAR

Izborni pol 4-1 - Redovni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Politologija
Izborni pol 4-1 - Izvanredni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Politologija


TERMINI KONZULTACIJA

v. pred. dr. sc. Lidija Eret:

Kabinet 3 (dvorišna zgrada), utorkom, od 12:30-13:30 sati


17.09.2024

Uvodni susret u 2024./25. akademskoj godini

Dragi studenti! Nastavljamo revno s pedagoškom edukacijom političkog obrazovanja. Naš prvi susret je 02. listopada u 8.30h, do tada mi pošaljite popunjenu svu dokumentaciju na e-mail i na intranet (kako vas je obavijestila Kristina). Već isti dan otići ćemo u II. gimnaziju na ogledni sat vaše mentorice Ivane Plazonić, prof. i nakon toga ćete s njom ostati na konzultacijama oko daljnjih dogovora za održavanje stručno-pedagoške prakse. U gimnaziju dolazimo u 10h, sve ću vam objasniti prethodno na nastavi i zato je izuzetno biti nazočiti našem prvom susretu. Do srijede, srdačan pozdrav. dr. sc. Lidija Eret

Popis obavijesti