Jezik | Language: HRV ENG
Društveni mediji
Šifra: 92617
ECTS: 5.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Domagoj Bebić
Izvođači: Domagoj Bebić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Kolegij ima za cilj naučiti polaznike kako pomoću društvenih medija naći izvore, trendove i nove ideje za priče, kako se na nov način povezati sa čitateljima i gledateljima, kako stvoriti i poboljšati osobni brand, kakvu primjenu društveni mediji imaju u poslovanju, razvoju i upravi te kako postati napredni korisnik društvenih medija. Nakon svakog predavanja studenti dobivaju praktični zadatak na kojem moraju primijeniti naučeno na predavanju.
Literatura:
  1. Blanchard, O. (2012) Social Media ROI: Managing and Measuring Social Media Efforts. Que Biz-Tech: Indianapolis
  2. Safko, L. (2012) The Social Media Bible: Tactics, tools & strategies for business success. John Wiley & Sons: New Yersey
Preporučena literatura:
  1. Hall, J. A. (2016) When is social media use social interaction? Defining mediated social interaction, New Media & Society, 1-18
6. semestar
Usmjerenje NOVI MEDIJI nov. 6. semestar - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Usmjerenje NOVI MEDIJI nov. 6. semestar - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 19. 5. 2020. u 11:02
Domagoj Bebić

Drage kolegice i kolege, 

 

U nastavku ćete pronaći više informacija o načinu polaganja ispita. 

 

Način polaganja ispita:

Umjesto standardnog ispitnog upitnika, a obzirom na epidemiju COVID-19 virusa,  student imaju priliku raspisati rad na temu društvenih medija. 

Pronađite područje novih medija koje vas zanima (koje vam je izazovno, koje može pomoći vama u zaposlenju, koje može pomoći vašem klijentu/poslodavcu, vašem studiranju…)

U prosjeku neka to bude logičko strukturirani rad temeljen na pročitanoj literature te eventualnom kratkom istraživanju.

Prosjek 2.000 – 2.500 riječi.

Rad raspišite i pošaljite do zakazanog ispitnog roka, odnosno do zadnjeg susreta u semestru kada je bilo predviđeno održavanje kolokvija (do 5. lipnja 2020.) na mail: domagoj@edemorkacija.hr

 

Prilikom pisanja rada pridržavajte se uputa za pisanje akademskih radova (upute su dostupne na stranici Fakulteta).

 

  • Cilj ovakvog načina polaganja ispita je:

 

-Napredovanje u akademskom smislu

-Primjena znanja i praksi u pisanju

-Razvijanje metodičkog, analitičkog i istraživačkog načina pisanja

-Pronalazak najboljeg rješenja za izvršavanje svih obaveza studenata bez odgađanja

 

U nastavku teksta pronaći ćete okvirne teme za vaše radove. Napominjem, to nisu naslovi vaših eseja, niže napisane teme samo su smjer kako bi lakše odabrali odgovarajuću temu!

 

OKVIRNE TEME ZA ESEJE!

 

  • Uloga mema u kriznim situacijama i širenju informacija, na primjeru COVID-19 epidemije
  • Tko su novi influenceri nakon korone?
  • Andrija, virtual asistent u zdravstvu
  • Uloga društvenih medija u periodu izvještavanja o COVID-19 epidemiji i potresa u Zagrebu
  • Je li epidemija COVID-19 vratila povjerenje u medije, ako da u koje i zašto?
  • Strateško prebacivanje interne i eksterne komunikacije tvrtki na nove medije
  • Kako je COVID-19 prmijenio poslovanje mnogih tvrtki
  • Digitalizacija Hrvatske u manje od 14 dana
  • Digitalni medijski život iza Korone (novo normalno)

 

NAPOMENA: završna ocjena iz kolegija je zbroj bodova ostvarenih iz različitih elemenata: prezentacija + ispit (esej) + portfolio. 

 

Portoflio predajete do ispitnog roka kojeg prijavite na studomatu. Kao što ste radili i u prošlom semestru. S obzirom na COVID-19 situaciju, potfolio prihvaćam isključivo u digitalnom obliku ali i dalje je važno da je predan do termina predviđenog ispitnog roka, svi radovi zaprimjeni nakon toga bit će ocijenjeni do idućeg ispitnog roka. I dalje je važno da u prezentaciji svojih radova budete što je moguće više kreativni, zamislite portfolio kao prezentaciju vašeg proizvoda potencijalnom kupcu. 

 

Za sva pitanja stojim vam na raspolaganju putem maila. 

 

Velik pozdrav! 

Popis obavijesti