Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Društveni mediji

Društveni mediji


OSNOVNI PODACI

Šifra:

92617

ECTS:

5.0

Nositelji:

izv. prof. dr. sc. Domagoj Bebić

Izvođači:

izv. prof. dr. sc. Domagoj Bebić - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Kolegij ima za cilj naučiti polaznike kako pomoću društvenih medija naći izvore, trendove i nove ideje za priče, kako se na nov način povezati sa čitateljima i gledateljima, kako stvoriti i poboljšati osobni brand, kakvu primjenu društveni mediji imaju u poslovanju, razvoju i upravi te kako postati napredni korisnik društvenih medija. Nakon svakog predavanja studenti dobivaju praktični zadatak na kojem moraju primijeniti naučeno na predavanju.

LITERATURA:

  1. Detina, H.; A Survival Guide to Social Media and Web 2.0 Optimization: Strategies, Tactics, and Tools for Succeeding in the Social Web. Dalton Publishing: Austin, TX.; (2009)
  2. Li, C., Bernoff, J.; Groundswell: Winning in a world transformed by social technologies; Boston, MA: Forrester Research, Inc. (2008)
  3. McConnell, B. amp; Huba, J. (2006). Citizen Marketers: When People Are the Message. Kaplan Business.nbsp; ;
  4. Israel, S. (2009). Twitterville: How Businesses Can Thrive in the New Global Neighborhoods;
  5. Sunstein, C.R. (2008) Neither Hayek nor Habermas, Public Choice.;


NASTAVA

6. SEMESTAR

Usmjerenje NOVI MEDIJI nov. 6. semestar - Redovni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo
Usmjerenje NOVI MEDIJI nov. 6. semestar - Izvanredni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA


18.06.2019

UPIS!

Poštovane kolegice i kolege, 

Upis ocjena prvog ispitnog roka bit će 19. lipnja u 10 sati!

 

Velik pozdrav!  

Popis obavijesti