Jezik | Language: HRV ENG
Didaktika
Šifra: 55418
ECTS: 5.0
Nositelji: pred. dr. sc. Lidija Eret
Izvođači: Lidija Eret - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Tijekom nastave studenti trebaju spoznati temeljne pojmove vezane uz didaktiku koji će ih uvesti u osnove odgojno-obrazovnog procesa i time ih pripremiti za neposredno sudjelovanje u nastavi. Sadržaji predmeta odnose se u prvom redu na strukturu, organizaciju, provedbu i evaluaciju u odgojno-obrazovnom procesu, kurikulumski pristup programiranju nastave, zatim na ishode odgoja i obrazovanja te na uz njih vezane kompetencije učenika. Studenti će sudjelovanjem na nastavi, posebice vlastitim aktivnostima i izlaganjima, dobiti uvid i u kompetencije učitelja potrebne u odgojno-obrazovnom i procesu cjeloživotnog učenja i stručnog usavršavanja. Poseban naglasak u oblikovanju odgojno-obrazovnog procesa usmjerit će se na individualizaciju nastave obzirom na individualne potrebe, interese i kompetencije odgajanika. U smislu osuvremenjivanja nastave razmatrat će se smisao i važnost digitalizacije odgojno-obrazovnog procesa, odnosno prednosti i nedostaci implementacije multimedija u nastavu. Suvremenu nastavu promatrat će iz perspektive primjene primjerenih nastavnih metoda, strategija i postupaka koje se temelje na interaktivnoj komunikaciji sudionika nastavnog procesa. U vrednovanju učeničkih postignuća studenti će također biti usmjereni na vrednovanje afektivnih osobina ličnosti, pri čemu treba razmatrati mogućnosti suvremenih pristupa evaluaciji ishoda učenja i poučavanja.
Literatura:
  1. Mijo Cindrić, Dubravka Miljković, Vladimir Strugar; Didaktika i kurikulum; Zagreb: IEP (2010)
Preporučena literatura:
  1. Ladislav Bognar i Milan Matijević; Didaktika; Zagreb: Školska knjiga (1993)
  2. Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel; Didaktičke teorije; Zagreb: Educa (1992)
  3. Vladimir Poljak; Didaktika; Zagreb: Školska Knjiga (1990)
  4. Milan Matijević, Tomislav Topolovčan; Multimedijska didaktika; Zagreb: Školska knjiga (2017)
  5. Majda Rijavec, Dubravka Miljković, Ingrid Brdar; Pozitivna psihologija; Zagreb: IEP (2008)
  6. Marko Palekčić; Unutrašnja motivacija i školsko učenje; Sarajevo: Svjetlost (1985)
  7. Tomislav Topolovčan, Višnja Rajić, Milan Matijević; Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja; Zagreb: Učiteljski fakultet (2017)
6. semestar
Izborni pol 3-2 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Izborni pol 3-2 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Termini konzultacija:
Objavljeno: 27. 3. 2020. u 14:19
Lidija Eret

Poštovani kolege,

Zbog složenosti situacije u kojoj se nalazimo i prema najnovijim dogovorima na razini Fakulteta, odlučila sam da održavate simulacije nastavnih sati online.

 

 

Evo kako ćemo. Metodičke pripreme pišite kao da ih održavate u učionici (45'). To ne mijenjajte. Šaljite ih po dogovoru do 31.03.2020. godine. Kolege koji zajedno izvode nastavni sat neka se potpišu na word dokument s oba prezimena i neka navedu svoja imena i prezimena na prvoj stranici nastavne pripreme.

No, uslijed ove situacije morat ćemo nešto izmijeniti. Evo kako ćete, vrlo pojednostavljeno, no mislim kako će biti vrlo zgodno i efikasno za svakoga od Vas (i nas).

Ako netko nema online sustav pa ne može održati izlaganje, studentske zamjene s tablica vrijede.

Još 02.04. krećemo u 9h, no od 09.04. krećemo u 8.30h.

Kako od 09.04.: održat ću predavanje, zatim slijedi kratka stanka od 10'. NOVI RASPORED NASTAVE JE U REPOZITORIJU. Vaše izlaganje traje 30', ne duže. Pauze između Vaših izlaganja su 5' da se pripremite. KADA SE PRVI PUTA UKLJUČIMO TREBA VIDIJETI TREBAMO LI SE UKLJUČIVATI PREKO VAŠIH POVEZNICA NA WebEx ILI MOŽEMO NASTAVITI PREKO MOJE.

U tih 30' prikazat ćete svoju nastavnu jedinicu. Vodit ćete nas kroz PPT i objašnjavati što ste zamislili za pojedini dio sata. Zadnjih 10' ostavite za kratku diskusiju s kolegama oko nekog pitanja ili primjera vezanih uz Vašu nastavnu jedinicu. Po tome ću procijeniti u kolikoj ste mjeri premišljali o temi i provedbi svoje nastavne jedinice. To je sve, dobro se pripremite.

Kolege koji zajedno izlažu nastavnu jedinicu neka se dogovore kako će se u 30' izmjenjivati u aktivnostima. Dakle, izlažu je zajednički.

ŠTO JE S KOLEGOM BREKALOM?

 

Ovaj raspored izlaganja vrijedit će kada i ako krene nastava na Fakultetu.

Za sva pitanja slobodno mi se obratite mailom, preko Marte ili u četvrtak.

Sretno nam!

LP, dr. sc. Lidija Eret

Popis obavijesti