Jezik | Language: HRV ENG
Didaktika
Šifra: 55418
ECTS: 5.0
Nositelji: pred. dr. sc. Lidija Eret
Izvođači: Lidija Eret - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Tijekom nastave studenti trebaju spoznati temeljne pojmove vezane uz didaktiku koji će ih uvesti u osnove odgojno-obrazovnog procesa i time ih pripremiti za neposredno sudjelovanje u nastavi. Sadržaji predmeta odnose se u prvom redu na strukturu, organizaciju, provedbu i evaluaciju u odgojno-obrazovnom procesu, kurikulumski pristup programiranju nastave, zatim na ishode odgoja i obrazovanja te na uz njih vezane kompetencije učenika. Studenti će sudjelovanjem na nastavi, posebice vlastitim aktivnostima i izlaganjima, dobiti uvid i u kompetencije učitelja potrebne u odgojno-obrazovnom i procesu cjeloživotnog učenja i stručnog usavršavanja. Poseban naglasak u oblikovanju odgojno-obrazovnog procesa usmjerit će se na individualizaciju nastave obzirom na individualne potrebe, interese i kompetencije odgajanika. U smislu osuvremenjivanja nastave razmatrat će se smisao i važnost digitalizacije odgojno-obrazovnog procesa, odnosno prednosti i nedostaci implementacije multimedija u nastavu. Suvremenu nastavu promatrat će iz perspektive primjene primjerenih nastavnih metoda, strategija i postupaka koje se temelje na interaktivnoj komunikaciji sudionika nastavnog procesa. U vrednovanju učeničkih postignuća studenti će također biti usmjereni na vrednovanje afektivnih osobina ličnosti, pri čemu treba razmatrati mogućnosti suvremenih pristupa evaluaciji ishoda učenja i poučavanja.
Literatura:
  1. Mijo Cindrić, Dubravka Miljković, Vladimir Strugar; Didaktika i kurikulum; Zagreb: IEP (2010)
Preporučena literatura:
  1. Ladislav Bognar i Milan Matijević; Didaktika; Zagreb: Školska knjiga (1993)
  2. Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel; Didaktičke teorije; Zagreb: Educa (1992)
  3. Vladimir Poljak; Didaktika; Zagreb: Školska Knjiga (1990)
  4. Milan Matijević, Tomislav Topolovčan; Multimedijska didaktika; Zagreb: Školska knjiga (2017)
  5. Majda Rijavec, Dubravka Miljković, Ingrid Brdar; Pozitivna psihologija; Zagreb: IEP (2008)
  6. Marko Palekčić; Unutrašnja motivacija i školsko učenje; Sarajevo: Svjetlost (1985)
  7. Tomislav Topolovčan, Višnja Rajić, Milan Matijević; Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja; Zagreb: Učiteljski fakultet (2017)
6. semestar
Izborni pol 3-2 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Izborni pol 3-2 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Termini konzultacija:
Objavljeno: 25. 3. 2020. u 16:47
Uređeno: 25. 3. 2020. u 17:01
Lidija Eret

Poštovani kolege,

Od idućeg tjedna (počevši od 02.04.2020.) održavat ću videokonferencije predavanja za kolegij Didaktike. Dakle, uključujemo se četvrtkom u 9h, još 7 susreta. 

Što i kako:

Instalirati aplikaciju WebEx s poveznice: https://www.webex.com/downloads.html/

Uključiti se na (svako) predavanje poveznicom: https://meetingsemea4.webex.com/meet/lidija.eret 

Predavanje će biti snimano.

Mene ćete čuti, vidjeti djelomično (na početku i po potrebi), pratit ćete PPT i materijale. Svi ćete biti utišanog zvuka, ali uključene kamere, tako da ćete dići ruku ako nešto želite reći pa će samo ta osoba uključiti zvuk.

Vrijeme nam nije ograničeno. Ja ću se uključiti nekih 10tak minuta ranije.

Sretno nam! LP!

Popis obavijesti