UTORAK 13. 9
ONLINE
dr. sc. Domagoj Bebić (mentor); komisija dr. sc. Hrvoje Jakopović i dr. sc. Božo Skoko
9.00 – 9.30 Antea Boko
Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane
9.30 – 10.00 Ana Bratić
Komunikacijska inovacija na društvenim mrežama: studija slučaja Elona Muska i Tesle
10.00 – 10.30 Izabela Pepelko Farszky
Promocija i marketing na e-sportskim natjecanjima: Primjer video igre League of Legends
10.30 – 11.00 Nera Tomljenović
Kako su online platforme promijenile glazbenu industriju
11.00 – 11.30 Valentina Tušek
Brendiranje države kroz komunikaciju na službenim profilima političara: primjer Republike Hrvatske
11.30 – 12.00 Lana Domančić
Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima
FPZG
DVORANA A
dr.sc. Viktorija Car (mentorica); komisija dr. sc. Boris Beck i dr. sc. Sanjin Dragojević
14.00 – 14.30 Nika Konecki
Postfeministički lik plavuše u suvremenom američkom filmu
14.30 – 15.00 Dorotea Rnjak
Hiperseksualizacija tinejdžera u serijama Netflixove originalne produkcije
15.00 – 15.30 Dunja Stanković
Prikazivanje žene kroz "muški pogled" na specijaliziranim ženskim portalima u Hrvatskoj
15.30 – 16.00 Darinka Trgo
Sportske novinarke na hrvatskim televizijama s nacionalnom koncesijom
16.00 – 16.30 Ivana Turkalj
Reprezentacija transrodnih osoba u suvremenim američkim serijama
16.30 – 17.00 Lorena Valentić
Seksistički obrasci prikazivanja žene na hrvatskim portalima
DVORANA G
13.00 - 13.30 dr. sc. Enes Kulenović (mentor); komisija dr. sc. Dražen Lalić i dr. sc. Nebojša Blanuša
Božo Filip Marković
Percepcija umjesto politike: političko djelovanje i imitiranje politike
13.30 - 14.00 Dr.sc. Dražen Lalić (mentor); komisija dr. sc. Enes Kulenović i dr. sc. Nebojša Blanuša
Ivan Štengl
Komuniciranje istaknutih aktera košarke i američkog nogometa vezano za problem rasizma u SAD-u od 2017. do 2020.
14.00 - 14.30 dr. sc. Nebojša Blanuša (mentor); komisija dr. sc. Enes Kulenović i dr. sc. Dražen Lalić
Iris Knežević
Reprezentacija partizanskih junakinja u jugoslavenskoj kinematografiji
SRIJEDA 14. rujna
FPZG
DVORANA A
dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović (mentorica); komisija dr. sc. Viktorija Car i dr. sc. Marin Galić
9.00 – 9.30 Jelena Ceković
Korištenje propagandnih tehnika u izbornim kampanjama kandidata za gradonačelnika Zagreba na lokalnim izborima 2021.
9.30 – 10.00 Klaudia Jurgan
Selebritizacija kriminalaca u serijama i filmovima: studija slučaja Anne Delvey i Simona Levieva
10.00 – 10.30 Mateja Kučko
Izvještavanje hrvatskih medija o preminulim osobama - slučaj Milana Bandića
10.30 – 11.00 Vanja Pavlov
Politička komunikacija kandidata za gradonačelnika Splita na lokalnim izborima 2021. godine
pauza
dr. sc. Dunja Majstorović Jedovnicki (mentorica); komisija dr. sc. Tena Perišin i dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
11.30 – 12.00 Emilio Marinović
Etičnost u izvještavanju o prometnim nesrećama: analiza sadržaja portala index.hr, 24sata.hr i jutarnji.hr u 2021.
12.00 – 12.30 Iva Marušić
Prikaz žena u reklamama magazina Svijet (1926-1936)
12.30 – 13.00 Dora Taslak
Izvještavanje o koronavirusu: komparacija online i tiskanog izdanja Večernjeg lista
13.00 – 13.30 Karla Vidović
Seksualno uznemiravanje u novinarskom poslu
dr. sc. Tena Perišin (mentorica); komisija dr. sc. Dunja Majstorović Jedovnicki i dr. sc. Marina Mučalo
13.30 – 14.00 Klara Berdais
Produkcija dokumentarnog filma "Petrinja Anno Zero"
14.00 – 14.30 Karmen Levar
Produkcija dokumentarnog filma "Bil je, ni ga, opet će prit!" o mesopusnim običajima u Novom Vinodolskom
DVORANA G
dr. sc. Hrvoje Jakopović (mentor); komisija dr. sc. Dejan Gluvačević i dr. sc. Boris Beck
9.00 – 9.30 Ana-Marija Jelčić (komentor Dejan Gluvačević)
Gastronomska ponuda kao motiv turističke posjete Južnoj Dalmaciji
9.30 – 10.00 Monika Kuliš (komentor Dejan Gluvačević)
Brendiranje grada Nina kao romantične destinacije
10.00 – 10.30 Luciana Stilinović (komentor Dejan Gluvačević)
Komunikacijski aspekti ruralnog turizma u Ličko-senjskoj županiji
10.30 – 11.00 Antonia Kovačević
Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri online kupnji namirnica
11.00 – 11.30 Jennifer Anna Majkopet
Primjena reaktivnih strategija zrakoplovnih kompanija - slučaj American Airlines 11. rujna 2001.
11.30 – 12.00 Josipa Blačić
Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije
dr. sc. Boris Beck mentor, komisija: dr. sc. Hrvoje Jakopović i dr. sc. Dejan Gluvačević
12.00 - 12.30 Marta Marinović – Navike čitanja i informiranja korisnika Gradske knjižnice Ivan Goran Kovačić u vrijeme pandemije COVID-19
ČETVRTAK 15. 9.
FPZG
dr. sc. Hrvoje Jakopović (mentor); komisija dr. sc. Marin Galić i dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
9.00 – 9.30 Maja Stojanović
Upravljanje kriznom komunikacijom u aferi "Fimi Media"
9.30 – 10.00 Ema Šoštarec
Analiza službenih profila kozmetičkih brendova na Instagramu u 2020. godini
10.00 – 10.30 Sara Vrban
Organizacija događanja u neprofitnom sektoru na primjeru Erasmus Student Network
10.30 – 11.00 Marijana Peranić
Masovni turizam i njegove posljedice za imidž turističke destinacije na primjeru otoka Paga
11.00 – 11.30 Valentina Pervan
Krizno komuniciranje u turizmu: studija slučaja erupcije vulkana Cumbre Vieja
PETAK 16. 9.
FPZG
dr. sc. Božo Skoko (mentor); komisija dr. sc. Dejan Gluvačević i dr. sc. Marina Mučalo
9.00 – 9.30 Dorotea Gubić
Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi
9.30 – 10.00 Izidor Hunjet
Mjerenje imidža i vrijednosti brenda zemlje na primjeru Hrvatske
10.00 – 10.30 Nika Jelavić
Strateško komuniciranje Koncertne dvorane Vatroslav Lisinski prema mladima
10.30 – 11.00 Dina Leško
Mogućnosti brendiranja malih mjesta na jadranskoj obali
pauza
dr. sc. Božo Skoko (mentor); komisija dr. sc. Dejan Gluvačević i dr. sc. Antonija Čuvalo
12.00 – 12.30 Paula Petrović
Upravljanje osobnim brendom na primjeru Britney Spears
12.30 – 13.00 Gabriela Sliško
Veganstvo kao brend - studija slučaja celebrity vegana
13.00 – 13.30 Matea Stanić
Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj – Konzum, Lidl i Spar
13.30 – 14.00 Bruno Stipčić (komentor Dejan Gluvačević)
Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju
PONEDELJAK 19. 9.
FPZG
DVORANA A
dr. sc. Marin Galić (mentor); komisija dr. sc. Marina Mučalo i dr. sc. Dunja Majstorović Jedovnicki
9.00 – 9.30 Bruno Lukas
Komentatorske strategije zaokupljanja pažnje publike prijenosa sportskih natjecanja
9.30 – 10.00 Mihaela Orehovec
Predstavljanje prehrambene kompanije Nestle u Hrvatskoj kao ekološki prihvatljive
10.00 – 10.30 Nikola Peroš
Disciplinske kazne HNS-a i navijački neredi na utakmicama 1. HNL u sezoni 2018/2019.
10.30 – 11.00 Leon Svetić
Sportski programi na nacionalnim radiopostajama: narodni, Otvoreni radio, Hrvatski radio 1 i Hrvatski radio 2
pauza
dr. sc. Marin Galić (mentor); komisija dr. sc. Marina Mučalo, dr. sc. Tena Perišin
11.30 – 12.00 Bruno Roglić
Medijska reprezentacija hrvatskog vaterpola na specijaliziranim medijima
12.00 – 12.30 Ana Smetiško
Medijsko uokvirivanje futsala u Hrvatskoj
dr. sc. Marina Mučalo (mentorica); komisija dr. sc. Marin Galić i dr. sc. Tena Perišin
12.30 – 13.00 Karlo Plazina
Javni interes u programskom sadržaju Radio Studenta
DVORANA G
dr. sc. Boris Beck (mentor); komisija dr. sc. Igor Kanižaj i dr. sc. Gordana Vilović
9.00 – 9.30 Marko Andrijić
Humor u novinarstvu Milorada Bibića Mosora
9.30 – 10.00 Bruna Perica
Narativ i retorika u hrvatskim reklamama za bankarske usluge
10.00 – 10.30 Marija Vargašević
Stil i naracija priča i izvješća iz Vukovara Siniše Glavaševića
10.30 – 11.00 Kristina Jozić
Intervju u dokumentarnoj seriji Gorana Milića „What's up Paris, London, Berlin“
pauza
dr. sc. Igor Kanižaj (mentor); komisija dr. sc. Gordana Vilović i dr. sc. Dunja Majstorović Jedovnicki
11.30 – 12.00 Antonija Ćutunić
Navike korištenja društvenih mreža kod srednjoškolaca
12.00 – 12.30 Antonija Grbavac
Uloga anonimnih izvora informacija u izjavama za tiskane i online medije
12.30 – 13.00 Vladana Kovačević
Vrednovanje portala za provjeru činjenica i autentičnosti: Studija slučaja Faktograf.hr
ONLINE
dr. sc. Dina Vozab (mentorica); komisija dr. sc. Antonija Čuvalo, dr. sc. Zrinjka Peruško
9.00 – 10.00 Mia Planinić
Cyberfeminizam i digitalni aktivizam: studija slučaja pokreta Nisam tražila
10.00 – 10.30 Jelena Šimunija
Medijska reprezentacija prosvjeda za reproduktivna prava žena: Analiza sadržaja hrvatskih medija
10.30 – 11.00 Leona Barić
Podatkovno novinarstvo i otvoreni podaci u modernoj novinarskoj praksi: Analiza otvorenosti rada saborskih odbora Hrvatskog sabora
UTORAK 20. 9.
DVORANA A
dr. sc. Antonija Čuvalo (mentorica); komisija dr. sc. Boris Beck, dr. sc. Zrinjka Peruško
9.00 – 9.30 Lucija Kasap
Medijska konzumacija i povjerenje u medije kod studenata u Hrvatskoj
9.30 – 10.00 Mia Mikulić
Ekonomija dijeljenja - korištenje aplikacija za uslugu dostave u kontekstu pandemije koronavirusa 2020/2021.
10.00 – 10.30 Antonija Sladiček
Digitalne platforme, ekonomija podataka i problem privatnosti
DVORANA G
dr. sc. Marin Galić (mentor); komisija dr. sc. Gordana Vilović i dr. sc. Tena Perišin
9.00 – 9.30 Petar Bezinović
Medijska zastupljenost Hrvatske nogometne lige za vrijeme pandemije COVID-19
9.30 – 10.00 Martina Breški
Korištenje humora kao komunikacijske strategije: slučaj brenda Pipi
dr. sc. Marin Galić (mentor);komisija dr. sc. Gordana Vilović i dr. sc. Igor Kanižaj
10.00 – 10.30 Luka Bumbak
Primjena virtualnih, analitičkih i statističkih alata u momčadskim sportovima
10.30 – 11.00 Karla Ivanišević
Uloga sportskih događaja u brendiranju i promociji države na primjeru utrke World Rally Championshipa u Hrvatskoj
pauza
11.30 – 12.00 Ella Katić
Intenzivni sportski treninzi u dječjoj dobi: slučaj Ane Konjuh
12.00 – 12.30 Mario Lacković
Politički aktivizam hrvatskih sportaša
dr. sc. Gordana Vilović (mentorica): komisija dr. sc. Marin Galić i dr. sc. Igor Kanižaj
12.30 – 13.00 Deni Paulaj
Medijska reprezentacija osoba s invaliditetom u sportu: analiza sadržaja Sportskih novosti, Večernjeg lista i Jutarnjeg lista