Jezik | Language: HRV ENG
On line novinarstvo i novi mediji
Šifra: 131741
ECTS: 5.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Domagoj Bebić
Izvođači: Tomislav Klauški - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija "Online novinarstvo i novi mediji" je studente upoznati i obučiti novim medijskim trendovima i promjenama u medijskom okruženju. Novi mediji uveli su promjenu u svim segmentima komunikacije i ne samo da su promijenili poslovanje brendova i tvrtki, promijenili su i medijske procese. Također, medijski sadržaji sadržaji više nisu masovni, nego su specijalizirani za točno određenu publiku pa korisnici sada prema svojim interesima posjećuju, prate i čitaju specijalizirane blogove i stranice na društvenim medijima. Budući da ovaj segment komunikacije postaje sve važniji na svim komunikacijskim razinama cilj je studente upoznati s načinom funkcioniranja novog medijskog okruženja.
Cilj je stvoriti naviku pisanja kod budućih novinara i medijskih djelatnika. Zato će studenti u sklopu kolegija pisati za studentsku blog platformu Studosfera.net
Literatura:
  1. Brautović, Mato; Online novinarstvo; _Školska knjiga (2011)
  2. Bebić, D. i Grbeša, M.; Going offline: how online initiatives revive offline civic engagement, The Future of Information Sciences: INFuture2007 - Digital Information and Heritage / Seljan, Sanja; Stančić, Hrvoje (ur.).; Zagreb: Odsjek za Informacijske znanosti, Filozofski fakultet Zagreb (2007), str. 243-254
  3. Brautović, M., Milanović-Litre I.,; John Romana, Journalism and Twitter: Between Journalistic Norms and New Routines,; Medianali, Vol. 7, No. 13 (2013)
  4. Huang E.; Davison K., Shreve S; Davis T.,; Elizabeth Bettendorf and Anita Nair A.; Facing the Challenges of ConvergenceMedia Professionals Concerns of Working Across Media Platforms; .; SAGE (2006)
  5. Ricchiardi S.; Can quality journalism survive digital age; ; Vol.1 No.1, 2012.
  6. Oblak T.; Internet kao medij i normalizacija kibernetskog prostora; Medijska istraživanja, Vol.8 No.1 (2002)
  7. McBride K.; Rosenstiel T.; The New Ethics of Journalism Principles for the 21st century; SAGE (2014), str. 1-59
4. semestar
Izborni NOV 2-2 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Izborni NOV 2-2 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 19. 5. 2020. u 11:08
Domagoj Bebić

Drage kolegice i kolege, 

 

U nastavku ćete pronaći više informacija o načinu polaganja ispita. 

 

Način polaganja ispita:

Umjesto standardnog ispitnog upitnika, a obzirom na epidemiju COVID-19 virusa,  student imaju priliku raspisati rad na temu novih medija i online novinarstva. 

Pronađite područje novih medija koje vas zanima (koje vam je izazovno, koje može pomoći vama u zaposlenju, koje može pomoći vašem klijentu/poslodavcu, vašem studiranju…)

U prosjeku neka to bude logičko strukturirani rad temeljen na pročitanoj literature te eventualnom kratkom istraživanju.

Prosjek 2.000 – 2.500 riječi.

Rad raspišite i pošaljite do zakazanog ispitnog roka, odnosno do zadnjeg susreta u semestru kada je bilo predviđeno održavanje kolokvija (do 2. lipnja 2020.) na mail: domagoj@edemorkacija.hr

 

Prilikom pisanja rada pridržavajte se uputa za pisanje akademskih radova (upute su dostupne na stranici Fakulteta).

 

  • Cilj ovakvog načina polaganja ispita je:

 

-Napredovanje u akademskom smislu

-Primjena znanja i praksi u pisanju

-Razvijanje metodičkog, analitičkog i istraživačkog načina pisanja

-Pronalazak najboljeg rješenja za izvršavanje svih obaveza studenata bez odgađanja

 

U nastavku teksta pronaći ćete okvirne teme za vaše radove. Napominjem, to nisu naslovi vaših eseja, niže napisane teme samo su smjer kako bi lakše odabrali odgovarajuću temu!

 

OKVIRNE TEME ZA ESEJE!

 

  • Uloga mema u kriznim situacijama i širenju informacija, na primjeru COVID-19 epidemije
  • Tko su novi influenceri nakon korone?
  • Andrija, virtual asistent u zdravstvu
  • Uloga društvenih medija u periodu izvještavanja o COVID-19 epidemiji i potresa u Zagrebu
  • Je li epidemija COVID-19 vratila povjerenje u medije, ako da u koje i zašto?
  • Strateško prebacivanje interne i eksterne komunikacije tvrtki na nove medije
  • Kako je COVID-19 prmijenio poslovanje mnogih tvrtki
  • Digitalizacija Hrvatske u manje od 14 dana
  • Digitalni medijski život iza Korone (novo normalno)

 

Za sva pitanja stojim vam na raspolaganju putem maila. 

 

Velik pozdrav! 

Popis obavijesti