Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 18. 11. 2019. u 11:35
Hrvoje Jakopović

REZULTATI KOLOKVIJA – KORPORATIVNO KOMUNICIRANJE – 14.10.2019.

 

Izvrstan (5):

Batarelo, Lucija

Čonč, Tatjana

Dogan, Tea

Dominiković, Andrea

Hasnek, Matej

Hozmec, Vanja

Ivančić, Ivana

Koren, Tin

Majić, Marisabel

Mateševac, Kristina

Nović, Emilija

Paliska, Mauro

Tomšić, Ana

Gavrić, Felicia

Ožbolt, Filip

Prpić, Iva

Škreblin, Željka

Topić, Patricija

Vogrinc, Lucija

Žužul, Nikolina

 

 

Vrlo dobar (4):

Dumenčić, Ena

Džakmić, Vehmir

Lovrek, Lara

Slivar, Dora

Valjin, Silvija

Žunec, Viktorija

Matković, Emma

Pazdrijan, Ela

Romek, Nika

Komljenović, Kristina

Krivačić, Tanja

Nizić, Dora

Galić, Gabriela

Jakovina, Helena

Medica, Lea

Pervan, Magdalena

Krnjić, Kristina

Tuzla, Tena

Duvnjak, Katarina

Perdijić, Anamarija

Periša, Hrvoje

Petković, Danijela

Petranović, Maša

Perošević, Lara

Salopek, Josipa

Mlinarić, Paulina

Ljubičić, Leona

Miloš, Petra

Borovac, Kristina

Trošić, Larisa

Kopčić, Ivana

Lizatović, Filip Antonio

Dukši, Anamarija

Krnjić, Robert

Kozić, Alen

 

 

Dobar (3):

Bahun, Filip

Bais, Laura

Buljan, Magdalena

Daničić, Marijana

Filipović, Anamarija

Habunek, Anamarija

Klanjčić, Klaudija

Matačić, Luka

Prce, Antonio

Relić, Lucija

Šola Vujučić, Tena

Zečić, Nikolina

Župančić, Jana

 

 

Dovoljan (2):

Čakalić, Tea

Gojsilović, Tanja

Jurina, Matea

Krstić, Ema

Vucić, Adrijan

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

dr.sc. Dejan Gluvačević

Popis obavijesti