Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Korporativno komuniciranje

Korporativno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

111595

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

dr. sc. Dejan Gluvačević - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


03.10.2019

Poziv za sudjelovanje na znanstveno-stručnoj konferenciji „PR Days Mostariensis“

Mostar, 01. listopad 2019.

 

Poziv za sudjelovanje na znanstveno-stručnoj konferenciji „PR Days

 

Mostariensis“ u Mostaru 20., 21. i 22. 11. 2019.

U organizaciji Studija odnosa s javnošću Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru
20., 21. i 22. studenoga 2019. održat će se 4. međunarodna znanstveno-stručna
konferencija „PR Days Mostariensis“ iz područja odnosa s javnošću, integrirane
komunikacije i medija. Tema ovogodišnje konferencije je Kriza i krizno komuniciranje.
Ciljevi PR Days Mostariensis su prezentirati, promovirati te analizirati i istražiti
suvremene trendove odnosa s javnošću, podijeliti stečene spoznaje i iskustva
znanstvenika i praktičara iz područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i
medija, otvoriti dijalog i raspravu s naglaskom na istraživanja i buduće trendove u
profesiji i srodnim disciplinama, pratiti rad mladih znanstvenika i praktičara i poticati ih
na stvaranje i prihvaćanje profesionalnih standarda i etičkih načela te nagrađivati
izvrsnost na navedenom komunikacijskom području.
Vaše prijave i sažetke radova možete slati na e-mail konferencije: prdays@ff.sum.ba,
a više detalja možete pronaći na www.prdays.ba.


S poštovanjem,

 

Organizacijski odbor konferencije

Popis obavijesti