Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Korporativno komuniciranje

Korporativno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

111595

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

dr. sc. Dejan Gluvačević - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


29.05.2019

Poziv_Hrvatska kakvu trebamo - Novi imidž Hrvatske

Poziv_Hrvatska kakvu trebamo - Novi imidž Hrvatske

Poštovani,

ovim putem pozivamo Vas i Vaše studente na konferenciju "Hrvatska kakvu trebamo - Novi imidž Hrvatske"
koja će se održati 4. lipnja 2019. u hotelu The Westin Zagreb (Prizemlje, Kristalna dvorana) s početkom u 10 sati.

S obzirom na interesantnu tematiku ovogodišnje konferencije voljeli bi kada bi se Vaši studenti odazvali. Na konferenciji ćemo predstaviti zaključke i predložene smjernice Radne skupine. Analizirat ćemo kako se Hrvatska priprema za predsjedanje Europskom unijom 2020. i kako će iskoristiti taj događaj za međunarodno pozicioniranje. 


Zbog svega toga okupljamo vodeće hrvatske stručnjake, kreativce, dužnosnike i gospodarstvenike kako bismo razgovarali o aktualnom brendiranju Hrvatske, prilikama i mogućnostima.

U privitku dostavljamo službenu pozivnicu na događaj.

Veselimo se Vašem dolasku!

Večernji list

Popis obavijesti