Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Korporativno komuniciranje

Korporativno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

111595

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

dr. sc. Dejan Gluvačević - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


29.05.2018

Rezultati 2. kolokvija (24.5.) - Korporativno komuniciranje

Rezultati drugog kolokvija iz kolegija Korporativno komuniciranje (24.5.2018.):

 

Pavić Ines 5

Janković Lucija 5

Baran Mirjana 5

Ignjatić Petra 5

Crnčević Dora 5

Marmilić Ana 5

Sedlanić Petra 5

Mujačić Matej 5

Remenar Denis 5

Dovijanić Nataša 5

Bašić Ivana 5

Arežina Ana 5

Azapović Ines 5

Harači Petra 5

Kušar Jelena 4

Brković Bruno 4

Keškić Matea 4

Deverić Lorena 4

Bosančić Mislav 4

Bene Ivona 4

Kušec Katarina 4

Lulić Niko 4

Ora Ines 4

Mezdjić Petra 4

Benčić Marina 4

Tomšić Davor 4

Švraka Senka 3

Grego Sandra 3

Kovačić Ana 3

Kuserbanj Lidija 3

Ljubić Ela 3

Trupec Tibor 3

Mršić Patricia 3

Trstenjak Karla 3

Crvenkolić Kristina 3

Karadžija Marin 3

Tomljanović Maria 3

Kapović Lara 3

Šuker Ivona 3

Rosandić Veronika 3

Gilja Patricia 3

Gashi Rabije 3

Kušić Ivana 3

Hotovec Marko 3

Miklaužić Jožica 3

Pelivan Pavao Alojzije 2

Tisanić Martin 2

Dežić Ivana 2

Filipić Ozana 2

Dunatov Kristina 2

Barešić Dolores 2

Juničić Karla 2

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

 

Popis obavijesti