Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Korporativno komuniciranje

Korporativno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

111595

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

dr. sc. Dejan Gluvačević - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


11.06.2017

Rezultati 2. kolokvija

Korporativno komuniciranje - rezultati 2. kolokvija (8.6.2017.)

 

Ročić Nevena 5

Brnada Petar 5

Pomper Irena 5

Mihaljević Anja 5

Lacković Karlo 5

Bića Jurica 5

Baus Valentina 5

Maritinić Petra 5

Domitrović Irena 5

Štefinščka Matija 5

Marić Lorena 4

Rotim Ana 4

Kovačević Mila 4

Vučković Matija 4

Filip Petra 4

Jusić Katarina 4

Šago Vjekoslav 4

Milković Kristian 4

Boltižar Matija 4

Hukić Tea 4

Jurić Marina 4

Krvarić Anamarija 4

Drandić Maria 4

Bertek Daria 4

Kalauz Marin 4

Avgustinović Katarian 3

Marčinko Martina 3

Frančina Petra 3

Drvodelić Katarina 3

Prćić Donna Diana 3

Huljev Anamaria 3

Lončarić Lidija 3

Bednjanec Viktorija 3

Mitić Ana 3

Trojanović Domagoj 3

Mlinarić Matija 3

Renić Matea 2

Tuđan Stela 2

Cindirć Iva 2

Brkić Andro 2

Lijić Ivana 2

Begulić Šejla 2

Bosak Katarina 2

Dolečki Marija 2

Marković Tena 2

Vadlja Dora 2

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

Popis obavijesti