Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Uvod u odnose s javnošću

Uvod u odnose s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

103566

ECTS:

5.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko
izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović

Izvođači:

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović - Seminar prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj dodiplomskog obrazovanja u okviru kolegija Odnosi s javnošću jest pripremiti studente za temeljno razumijevanje te discipline i startnu poziciju u odnosima s javnošću. Svrha kolegija je upoznati studente s temeljnim aspektima odnosa s javnošću u cjelini, te im ukazati na razvojne trendove tog zanimanja u Hrvatskoj i svijetu. Odnosi s javnošću, kao zasebna funkcija upravljanja, uspostavlja i održava odnose između subjekta (pojedinca, tvrtke, političke institucije, države...) i javnosti koje ga okružuju, odnosno o kojima ovisi u svome djelovanju. Ti odnosi podrazumijevaju uzajamnu komunikaciju, razumijevanje, prihvaćanje i svekolike oblike suradnje a uključuju upravljanje komuniciranjem i imidžem, odnosno razumijevanje i prilagodbu javnih i privatnih interesa. Odnosi s javnošću koriste dosege komunikologije, psihologije i sociologije te već nekoliko desetljeća utiru samostalan razvojni put, usko surađujući s medijima. Jačanje svih oblika međuovisnosti u modernom društvu zahtijeva sve kompleksnije društvene, političke i ekonomske interakcije. Shodno tome, uspostavljanje i održavanje odnosa na svim razinama društvenog sustava postalo je važnim područjem profesionalnog djelovanja i znanstvenog izučavanja. O tome svjedoči činjenica da su upravo odnosi s javnošću jedna od djelatnosti koja posljednje desetljeće bilježi stalni rast u svijetu, i u Hrvatskoj. Program kolegija obuhvaća definiranje i svrhu djelovanja odnosa s javnošću, međuovisnosti sa srodnim disciplinama, razumijevanje ciljnih javnosti, upoznavanje temeljnih vrsta odnosa s javnošću te pravne i etičke aspekte njihova djelovanja.

LITERATURA:

  1. Broom, Glen M.; Cutlip + Center s Učinkoviti odnosi s javnošću; MATE, Zagreb (2010)
  2. Tkalac Verčič, Ana; Odnosi s javnošću; HUOJ, Zagreb (2016)


NASTAVA

5. SEMESTAR

Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 5 semestar - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 5 semestar - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA


31.10.2019

KOMferencija

Kao i svake godine, želja nam je na KOMferenciji okupiti studente koji su se usmjerili prema odnosima s javnošću i komunikacijama te smo osigurali posebnu cijelu kotizacije od 100 kn plus PDV.

 

KOMferencija se održava 4. i 5. prosinca 2019. godine u Kaptol Boutique Cinema, od 9 do 17 sati, oba dana.

Utjecaj glavna tema jubilarne 20. KOMferencije koji je vidljiv u svim segmentima komunikacije – kroz odnose s javnošću, društvene mreže, marketing, svakodnevni neformalni razgovor. 

Bez pametne i promišljene komunikacije nema rezultata u politici, ekonomiji i gospodarstvu, provođenju reformi ili inicijativama za javno i opće dobro. Integrirana komunikacija danas je nositelj svakog komunikacijskog procesa, a najvažnija valuta kojom komunikatori danas raspolažu je – utjecaj. 

Pitanje utjecaja postalo je jedno od provokativnih pitanja na koje ne postoji samo jedan odgovor. U posljednje vrijeme goruća tema su utjecajnici koji imaju makro ili mikro moć na svoju publiku koja redovno prati njihovu svakodnevicu. Također, na KOMferenciji govorit će se o pozitivnim, ali i negativnim stranama društvenih mreža, od nedostatka privatnosti do prikupljanja informacija o korisnicima bez njihova pristanka, kako se koristiti utjecajem, kako pomoći boljemu poslovanju, kako unaprijediti javni dijalog.

 

Pratite nas na Facebook stranici i mrežnim stranicama KOMferencije.

Popis obavijesti