Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Uvod u odnose s javnošću

Uvod u odnose s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

103566

ECTS:

5.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko
izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović

Izvođači:

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović - Seminar prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj dodiplomskog obrazovanja u okviru kolegija Odnosi s javnošću jest pripremiti studente za temeljno razumijevanje te discipline i startnu poziciju u odnosima s javnošću. Svrha kolegija je upoznati studente s temeljnim aspektima odnosa s javnošću u cjelini, te im ukazati na razvojne trendove tog zanimanja u Hrvatskoj i svijetu. Odnosi s javnošću, kao zasebna funkcija upravljanja, uspostavlja i održava odnose između subjekta (pojedinca, tvrtke, političke institucije, države...) i javnosti koje ga okružuju, odnosno o kojima ovisi u svome djelovanju. Ti odnosi podrazumijevaju uzajamnu komunikaciju, razumijevanje, prihvaćanje i svekolike oblike suradnje a uključuju upravljanje komuniciranjem i imidžem, odnosno razumijevanje i prilagodbu javnih i privatnih interesa. Odnosi s javnošću koriste dosege komunikologije, psihologije i sociologije te već nekoliko desetljeća utiru samostalan razvojni put, usko surađujući s medijima. Jačanje svih oblika međuovisnosti u modernom društvu zahtijeva sve kompleksnije društvene, političke i ekonomske interakcije. Shodno tome, uspostavljanje i održavanje odnosa na svim razinama društvenog sustava postalo je važnim područjem profesionalnog djelovanja i znanstvenog izučavanja. O tome svjedoči činjenica da su upravo odnosi s javnošću jedna od djelatnosti koja posljednje desetljeće bilježi stalni rast u svijetu, i u Hrvatskoj. Program kolegija obuhvaća definiranje i svrhu djelovanja odnosa s javnošću, međuovisnosti sa srodnim disciplinama, razumijevanje ciljnih javnosti, upoznavanje temeljnih vrsta odnosa s javnošću te pravne i etičke aspekte njihova djelovanja.

LITERATURA:

  1. Broom, Glen M.; Cutlip + Center s Učinkoviti odnosi s javnošću; MATE, Zagreb (2010)
  2. Tkalac Verčič, Ana; Odnosi s javnošću; HUOJ, Zagreb (2016)


NASTAVA

5. SEMESTAR

Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 5 semestar - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 5 semestar - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA


23.09.2019

Komunikacija po našoj mjeri

#PRilika za studente odnosa s javnošću, komunikologije, novinarstva i srodnih studija: PRomoviraj se i osvoji nagradu!

OVOGODIŠNJE
#PRILIKE ZA #PROMOCIJU I #PREZENTACIJU


Komunikacija po našoj mjeri

Studenti odnosa s javnošću i srodnih studija otkrivaju kako njihova generacija komunicira i kako se s njom treba komunicirati. Promisli, održi prezentaciju  i osvoji 2.000 kuna.

Do četvrtka 26. rujna 2019. pripremi prezentaciju o komunikaciji svoje generacije, pošalji je na e-adresu info@prglas.com i osvoji nagradu Zagrebačke banke u iznosu od 2.000,00 kuna.

Prezentacija treba imati između 5 i 15 stranica te biti temelj za izlaganje na konferenciji PRpitch u četvrtak 3. listopada 2019. u 14.40 sati u hotelu The Westin Zagreb.

Izlaganje treba trajati do 8 minuta.

Izlaganje može imati jednu ili splet tema. Može, primjerice, otkriti koje su popularne društvene mreže, kako influenceri privlače „lajkove“, zašto emotikoni u porukama istiskuju pisanu riječ, slušaju li se podcasti… Izbor je na tebi.

Koji će studenti izlagati na konferenciji i ući u uži izbor za osvajanje nagrade, odlučit će na temelju prezentacija ocjenjivački sud PRpitcha do ponedjeljka 30. rujna 2019.

Izlagati mogu pojedinci ili grupe, ovisi o vama.

Više na linku: http://www.prglas.com/prpitch/#prilike

Čekamo te!

https://www.prglas.com/prilika-za-studente-odnosa-s-javnoscu-komunikologije-novinarstva-srodnih-studija-promoviraj-se-osvoji-nagradu/

Popis obavijesti