Jezik | Language: HRV ENG
Novinska redakcija
Šifra: 132410
ECTS: 5.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Igor Kanižaj
doc. dr. sc. Boris Beck
Izvođači: Stela Lechpammer - Auditorne vježbe
Igor Weidlich - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,0

U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Glavni je cilj studentima pružiti specifična znanja i vještine koje su preduvjet za rad u integriranoj novinskoj redakciji. Sekundarni je cilj pojasniti temeljne koncepte organizacije novinske redakcije, specifičnosti integriranih i konvergiranih redakcija, važnost neutralizacije konflikta unutar redakcija, te upoznati studente s radom u hrvatskim novinskim redakcijama.
Literatura:
  1. Igor Kanižaj; Proizvodnja vijesti u hrvatskim dnevnicima (novinsko izvještavanje u kampanjama za parlamentarne izbore 2003. i 2007. godine); doktorska disertacija, Fakultet političkih znanosti, Zagreb (2010), str. 85-211
  2. Nick Davies; Flat Earth News, poglavlje Workers,; Vintage Books, London (2009), str. 49-74
  3. Brock, George; Out of print: newspapers, journalism and the business of news in the digital age; Kogan Page (2013), str. 137-182, 223-235
  4. Igor Vobič; Newsroom Convergence in Slovenia: Newswork Environments of the Media Organizations Delo and Žurnal media,; Medijska istraživanja, Vol. 15(1) (2009), str. 5-26
  5. Andrea Carson; Behind the newspaper paywall - lessons in charging for online content: a comparative analysis of why Australian newspapers are stuck in the purgatorial space between digital and print; Sage, Media, Culture + Society (2015), str. 1022-1041
  6. Esser Frank; Editorial Structures and Work Principles in British and German Newsrooms,; European Journal of Communication, Vol. 13 (3), str. 375-405
Preporučena literatura:
  1. Croteau David, Hoynes William; Media society: industries, images and audiences,; Pine Forge Press, Sage, Thousand Oaks (2003), str. 121-158
6. semestar
Usmjerenje TISAK nov. 6. semestar - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Usmjerenje TISAK nov. 6. semestar - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 7. 5. 2020. u 17:48
Boris Beck

poštovane kolegice i kolege,

budući da je sada jasno da se do kraja semestra nećemo vidjeti na predavanjima, predložio bih nešto drugo, što neće biti obvezno, a možda će vam biti korisno ili čak zanimljivo; najprije moram potvrditi ono što sam vam napisao na početku korona-krize: neće se od vas tražiti da spremate i izlazite na ispit, bit ćete ocijenjeni na temelju radova koje vam zadaju kolegica Lechpammer i kolega Weidlich; ja bih vam sa svoje strane ponudio niz informativnih predavanja potaknutih upravo ovom krizom, u kojem mediji i dalje funkcioniraju, ali se ljudi ne sastaju fizički, nego su redakcije virtualne; fenomen je djelomice novi, a djelomice predstavlja ubrzavanje trendova; s obzirom na to da sam i ja doma, imao sam vremena o tome razmišljati, pa bih ta i druga razmišljanja rado podijelio s vama;

naš redovni termin za predavanja je u petak ujutro, što je neljudski rano; zakazao bih zoom sastanak ovaj petak, sutra, u 13h; uključite se po želji i mogućnosti, nije obvezno; rezervirani termin je 30 minuta, bude li interesa, možemo nakon pauze organizirati još 30 minuta; ako vam taj termin iz bilo kojeg razloga ne odgovara, javite mi

podaci za uključenje su u nastavku:   

Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/78221709582?pwd=ZFRYa2VHZ0tDMFJjc25DTCtFVHMyUT09

Meeting ID: 782 2170 9582
Password: 1WGa6W

srdačno

boris beck
 

Popis obavijesti