Jezik | Language: HRV ENG
Data Driven Strategic Communication
Šifra: 200302
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Izvođači: Iva Nenadić - Seminar
Milica Vučković - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Literatura:
2. semestar
Izborni GS-2 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Izborni GS-2 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija

4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 20. 4. 2020. u 11:31
Iva Nenadić

Dear All,

On Friday, April 24, we will discuss micro-targeting in political advertising. 

In case you haven't seen it already and if you can access it, I suggest you to watch a 2019 Netflix documentary The Great Hack.

Last Friday I promised to share with you a trend-setting example of a multimedia & visual feature writing - "Snow Fall: The Avalanche at Tunnel Creek," a New York Times multimedia feature by reporter John Branch, which won the 2013 Pulitzer Prize. It is a long (narrative) story interwoven with interactive graphics, animated simulations and aerial video: http://www.nytimes.com/projects/2012/snow-fall/index.html#/?part=tunnel-creek

Best regards,

Iva

p.s. still waiting for some essays to arrive

Popis obavijesti