Utorak, 17. rujna 2019.
|
|||
Mentorica: dr.sc. Dunja Majstorović Jedovnicki Komisija: prof.dr.sc. G. Vilović i prof.dr.sc. T. Perišin |
|||
|
9:00 – 9:30 |
Iva Badanjak |
Izvještavanje portala jutarnji.hr, vecernji.hr i 24sata.hr o LGBT temama
|
|
9:30 – 10:00 |
Kristina Dunatov |
Vršnjačko nasilje na news portalima: studija slučaja „Splitske srednjoškolke“ 2018.
|
|
10:00 – 10:30 |
Ivan Grgurić |
Rodni stereotipi u magazinu “Men’s Health” 2018. i 2019. godine
|
|
10:30 – 11:00 |
Petra Ignjatić |
Medijska reprezentacija košarke u hrvatskim novinama: longitudinalna analiza Sportskih novosti 1990. i 2014. |
11:00 – 11:30 STANKA |
|||
|
11:30 – 12:00 |
Petra Liber |
Reprezentacija psihičkih poremećaja i bolesti na televiziji: percepcija publike i oboljelih
|
|
12:00 – 12:30 |
Lana Radišić |
Etičnost u izvještavanju o tragičnim događajima: studija slučaja Davida Komšića
|
Mentor: izv. prof.dr.sc. Božo Skoko Komisija: prof.dr.sc. M. Mučalo i doc. dr.sc. H. Jakopović |
|||
|
12:30 – 13:00 |
Anja Ćurić |
Mogućnosti i načini brendiranja Nacionalnog parka Una
|
|
13:00 – 13:30 |
Mirela Dorokazi |
Odnosi s javnošću filmskih festivala u Hrvatskoj
|
|
14:00 – 14:30 |
Silvija Glatki |
Coca Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću
|
|
14:30 – 15:00 |
Niko Lulić |
Kreiranje i upravljanje modnim brendovima
|
15:00 – 15:30 STANKA |
|||
|
15:30 – 16:00 |
Zrinka Medak |
Maraton lađa – uloga medija u brendiranju manifestacije
|
|
16:00 – 16:30 |
Martina Nakić |
Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske
|
|
16:30 – 17:00 |
Senka Švraka |
Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu
|
|
17:00 – 17:30 |
Vlatka Vidić |
Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida
|
Mentorica: izv. prof.dr.sc. Marijana Grbeša Komisija: prof.dr.sc. G. Vilović i doc. dr.sc. Boris Beck |
|||
|
17:30 – 18:00 |
Mirna Kukec |
Populizam u komunikaciji Donalda Trumpa na Twitteru
|
|
18:00 – 18:30 |
Silvija Vuković |
Celebrity populizam u Hrvatskoj na primjeru Ivana Pernara i Miroslava Škore
|