Jezik | Language: HRV ENG
Objavljeno: 18. 7. 2017. u 21:50
Uređeno: 25. 9. 2017. u 08:46
Ana Kuharić
Obrane diplomskih radova, rujan 2017

Student/ica

Datum obrane

Tema

Mentor/ica

Monika Valečić 18.09.2017. u 08,30 Medijska strategija i Kingdonova teorija dnevnog reda: prozori mogućnosti u medijskoj politici u Hrvatskoj dr. sc. Krešimir Petković
Dino Goleš 18.09.2017. u 09,00 Multimedijsko novinarstvo i mobilne tehnologije dr. sc. Tena Perišin
Jasmina Grbavec 18.09.2017. u 09,30 Izvještavanje o Donaldu Trumpu u hrvatskim televizijskim vijestima prije i poslije američkih predsjedničkih izbora dr. sc. Tena Perišin
Ines Goda 18.09.2017. u 10,00 Promjene u profesiji televizijskog sportskog novinarstva 1957-2016 dr. sc. Tena Perišin
Anja Stanko 18.09.2017. u 10,45 Povijest sportskog programa TVZ i HRT dr. sc. Tena Perišin
Marija Žužak

18.09.2017. u 11,15

Organizacija medijskog praćenja Olimpijskih igara na HRT-u: Olimpijske igre - Rio de Janeiro 2016. na HRT-u dr. sc. Tena Perišin
Slaven Branislav Babić 18.09.2017. u 11,45 Selekcija i vrijednost vijesti na Facebook stranicama vodećih informativnih medija u Hrvatskoj dr. sc. Tena Perišin
Tea Jug 18.09.2017. u 12,30 Uokvirivanje kandidata za gradonačelnika Splita Željka Keruma i Andre Krstulovića Opare u hrvatskom tisku u drugom krugu lokalnih izbora 2017. godine dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Mislav Lugonjić 18.09.2017. u 13,00 Celebrity diplomacija - Glumci u migrantskoj (izbjegličkoj) krizi od 2015. - 2017. godine (Analiza postova UNHCR-a na Instagramu) dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Petra Plivelić 18.09.2017. u 13,30 Reprezentacija žena na naslovnicama Jutarnjeg lista i Večernjeg lista u 2016. godini dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Maša Dogan 18.09.2017. u 14,15 Publicistički stil kolumni i blogova na portalu Cosmopolitan u 2015. godini

dr. sc. Ivo Žanić Komentor: dr.sc. Boris Beck

Andrea Kovač 18.09.2017. u 14,45 Medijski prikazi glazbenog spektakla Porin 2015.

dr. sc. Ivo Žanić Komentor: dr.sc. Boris Beck

Stela Tuđan 18.09.2017. u 15,15 Komunikacijske taktike izbjegavanja odgovora u političkim intervjuima

dr. sc. Ivo Žanić Komentor: dr.sc. Boris Beck

Katarina Jusić 18.09.2017. u 16,00 Društvene mreže kao izvor informacija u predizbornoj kampanji za parlamentarne izbore 2016. Godine: studija slučaja Dnevnik NoveTV dr. sc. Antonija Čuvalo
Katja Kliman 18.09.2017. u 16,30 Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta dr. sc. Antonija Čuvalo
Sara Biškić 18.09.2017. u 17,00 Stereotipno prikazivanje žena u izvještavanju hrvatskih dnevnih novina dr. sc. Gordana Vilović
       
Kristina Deranja 19.09.2017. u 09,30 Dolazak televizije u kontinentalnu Hrvatsku: usmena povijest dr. sc. Zrinjka Peruško
Vjekoslav Šago 19.09.2017. u 10,00 Medijska strategija Europske unije prema medijima Trećeg sektora dr. sc. Marina Mučalo
Petra Urban 19.09.2017. u 10,45 Medijska reprezentacija dopinga na hrvatskim news portalima dr. sc. Marina Mučalo
Kristina Bolčić 19.09.2017. u 11,15 Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.) dr. sc. Smiljana Leinert-Novosel
Mia Grce 19.09.2017. u 11,45 Hrvatske političarke i lokalni izbori 2017. Aktivnosti na Facebooku od 20. travnja do 20. svibnja 2017. dr. sc. Smiljana Leinert-Novosel
Ana Šimac 19.09.2017. u 12,30 Reprezentacija nasilja nad ženama u Jutarnjem listu od 2005. do 2015. godine dr. sc. Gordana Vilović
Tomislav Parlov 19.09.2017. u 13,00 Reprezentacija islama u izvještavanju o izbjegličkoj krizi na "Balkanskoj ruti" u hrvatskim medijima dr. sc. Gordana Vilović
Jurica Bićan 19.09.2017. u 13,30 Medijski i socijalni aspekti sukoba navijača i uprave GNK Dinamo Zagreb  (2006. - 2017.) dr. sc. Dražen Lalić
Petra Škrlec 19.09.2017. u 14,15 Medijska politizacija nogometa i navijačka kultura: studija slučaja hrvatske reprezentacije 2016. u Francuskoj dr. sc. Gordana Vilović
Mirna Ažić 19.09.2017. u 14,45 Lokalni izbori u Zagrebu 2017.: etičnost izvještavanja i oglašavanja u Večernjem listu i Jutarnjem listu dr. sc. Gordana Vilović
Iva Butković 19.09.2017. u 15,15 Percepcija patrijarhata u hrvatskom društvu: gledišta studentica Fakulteta političkih znanosti dr. sc. Gordana Vilović
Silvija Melić 19.09.2017. u 16,00 Splitsko ljeto u rubrici kulture Slobodne Dalmacije: longitudinalna analiza 1996., 2006. i 2016. dr. sc. Gordana Vilović
Valentina Zbukvić 19.09.2017. u 16,30 Iskustva učenika osnovnih škola o virtualnom nasilju dr. sc. Gordana Vilović
Renato Levis 19.09.2017. u 17,00 Odnos američke političke stvarnosti i fikcije u seriji House of cards dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Ana Mitić 20.09.2017. u 09,00 Percepcija hrvatskih srednjoškolaca i studenata o zvijezdama reality emisija dr. sc. Hrvoje Jakopović
Zorana Čičak 20.09.2017. u 09,30 Podudarnost online imidža HRT-a s mišljenjima građana dr. sc. Hrvoje Jakopović
Petra Brnada 20.09.2017. u 10,00 Prikaz stručnjaka za odnose s javnošću u igranim filmovima holivudske produkcije dr. sc. Hrvoje Jakopović
Marina Nikolić 20.09.2017. u 10,45 Medijsko prikazivanje i stigmatizacija HIV-a i AIDS-a u 21. stoljeću: komparativna analiza Hrvatske i Španjolske dr. sc. Dagmar Radin
Slavko Mladić 20.09.2017. u 11,15  Politička korektnost u suvremenoj američkoj stand-up komediji - kritička analiza diskursa

dr. sc. Zrinjka Peruško 

Komentorica: dr.sc. Dina Vozab

Jelena Jularić 20.09.2017. u 11,45 Manjinski mediji i identiteti: pokretanje internetskog portala Romi.hr dr. sc. Zlatan Krajina
Viktorija Bednjanec 20.09.2017. u 12,30 Tranzicija, grad i film: usporedba filmova ZG80 i Metastaze dr. sc. Zlatan Krajina
Janja Pilić 20.09.2017. u 13,00 Medijatizacija rurbanog Zagreba: slučaj trgovačkog centra "Meridijana 16" dr. sc. Zlatan Krajina
Ružica Strelar 20.09.2017. u 13,30 Hrvatska kao Balkan u umreženoj Europi: studenti na razmjeni i medijske predodžbe o Hrvatskoj dr. sc. Zlatan Krajina
Vladimir Picelj 20.09.2017. u 14,15 Rave tranzicija: sjećanja na zagrebačku scenu 90-ih dr. sc. Zlatan Krajina
Stjepan Ćulap 20.09.2017. u 14,45  Festivalizacija kao revitalizacija malih gradova: alternativna scena Velike Gorice dr. sc. Zlatan Krajina
Anja Mihaljević 21.09.2017. u 09,00 Popularizacija ženske košarke u Republici Hrvatskoj dr. sc. Marina Mučalo
Andrej Mokos 21.09.2017. u 09,30 Međunarodni uspjeh hrvatskog igranog filma: produkcija i financiranje dr. sc. Marina Mučalo
Julijana Matković 21.09.2017. u 10,00 Rodna reprezentacija karijera u sitkomima Prijatelji, Kako sam upoznao vašu majku i Bitange i princeze dr. sc. Viktorija Car
Karlo Lacković 21.09.2017. u 10,45 Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine dr. sc. Viktorija Car
Nevena Ročić 21.09.2017. u 11,15 Prikaz žena na fotografijama objavljenima u Sportskim novostima u 2016. godini dr. sc. Viktorija Car
Valentina Botica 21.09.2017. u 11,45 Patrijarhat u suvremenom hrvatskom igranom filmu (2006. - 2016.)

dr. sc. Gordana Vilović 

Komentorica: dr.sc. Dunja Majstorović

Dora Vadlja 21.09.2017. u 12,30 Medijska slika međimurskih Roma: analiza novinarskih, uredničkih i čitateljskih stavova u Međimurskim novinama i Listu Međimurje dr. sc. Gordana Vilović 

Komentorica: dr.sc. Dunja Majstorović

Maria Mrvelj 21.09.2017. u 13,00 Nasilje na nogometnim tribinama - orjunaši ili borci za pravdu dr. sc. Sanjin Dragojević
Vedran Ovčar 22.09.2017. u 08,30 Privatizacija politike Josea Mujice: analiza sadržaja američkih i britanskih news portala od 2010. do 2015. dr. sc. Lidija Kos-Stanišić
Anita Alimanović 22.09.2017. u 09,00 Način mjerenja vrijednosti brenda države - komparativna analiza vodećih indeksa dr. sc. Božo Skoko
Lana Horvat 22.09.2017. u 09,30 New York kao brend dr. sc. Božo Skoko
Vid Katić 22.09.2017. u 10,00 Uloga odnosa s javnošću u luksuznim hotelima na primjeru Adriatic Luxury Hotels dr. sc. Božo Skoko
Corrina Rus 22.09.2017. u 10,45 Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber dr. sc. Božo Skoko
Ivan Ščavničar 22.09.2017. u 11,45 Analiza medijskog diskursa o islamu na primjeru news portala u Hrvatskoj dr. sc. Božo Skoko
Iva Cindrić 22.09.2017. u 13,00 Brendiranje slavonsko-srijemsko-baranjskih vina - analiza pokušaja i mogućnosti dr. sc. Božo Skoko
Iris Herman 22.09.2017. u 13,30  Fenomen osobnog brendiranja: studija slučaja Justina Trudeaua dr. sc. Božo Skoko
Ivana Crnica 25.09.2017. u 09,00 Portretiranje manjinskih skupina u filmskoj industriji u 21. stoljeću dr. sc. Gordana Vilović
Ana-Maria Kezerić 25.09.2017. u 09,30 Analiza prijetnji i rizika sigurnosti Republike Hrvatske: ranjivost informacijske infrastrukture dr. sc. Ružica Jakešević
Andra Brkić

25.09.2017. u 10,00

Prikriveno oglašavanje u kulinarskim emisijama na hrvatskim televizijama dr. sc. Zrinjka Peruško
Anela Crnčević 25.09.2017. u 10,45 Online i "offline" imidž Studentskog centra u Zagrebu: sličnosti i razlike dr. sc. Hrvoje Jakopović
Sara Sušić Načeta 25.09.2017. u 11,15 Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba dr. sc. Hrvoje Jakopović
Doris Ravlić 25.09.2017. u 11,45 Istraživanje imidža Osječko-baranjske županije i mogućnost njegova razvoja dr. sc. Hrvoje Jakopović
Eta Šunde 25.09.2017. u 12,30 Medijska reprezentacija klimatskih promjena u diskursu hrvatskih političkih dr. sc. Hrvoje Jakopović
Katarina Husinec 25.09.2017. u 13,00 Diskurs nastupnih i oproštajnih govora predsjednika Sabora 2003.-2016. godine dr. sc. Ivo Žanić
Marija Dolečki 25.09.2017. u 13,30 Politički diskurs Andreja Plenkovića i Tomislava Karamarka 2016. u Jutarnjem  i Večernjem listu dr. sc. Ivo Žanić
Ana Šimunić 25.09.2017. u 14,15 Konstrukcija Donalda Trumpa kao celebrity političara dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Valentina Baus 25.09.2017. u 14,45 Politički stil kao alat političke komunikacije: usporedna analiza televizijskih nastupa Zorana Milanovića i Andreja Plenkovića u izbornoj kampanji 2016. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Marina Jurić 25.09.2017. u 15,15 Politička satira kao alat političke komunikacije: studija slučaja Facebook stranice "Ćaća se vrača" dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Doris Berečić 25.09.2017. u 16,00 Regionalni identitet Istre u predizbornoj online komunikaciji Istarskog demokratskog sabora na parlamentarnim izborima 2016. godine dr. sc. Domagoj Bebić
Karla Milevoj 25.09.2017. u 16,30 Brendiranje Istre putem društvenih mreža: studija slučaja maslinovo ulje dr. sc. Domagoj Bebić
Ana Marija Tomašić 25.09.2017. u 17,00 Sportofili na društvenim mrežama: karakteristike i navike dr. sc. Domagoj Bebić
Andrea Katić 26.09.2017. u 09,00 Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca dr. sc. Hrvoje Jakopović
Petra Mamić  26.09.2017. u 09,30 Brendiranje Sveučilišta u Mostaru na temelju percepcije studenata dr. sc. Hrvoje Jakopović
Petra Martinić 26.09.2017. u 10,00 Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj dr. sc. Hrvoje Jakopović
Irena Matančić

26.09.2017. u 10,45

Primjena i učinkovitost društveno odgovornog poslovanja u hrvatskim poduzećima dr. sc. Hrvoje Jakopović
Irena Pomper 26.09.2017. u 11,15 Sličnosti i razlike žena i muškaraca u javnom komuniciranju na primjeru kampanje za lokalne izbore 2017. dr. sc. Smiljana Leinert-Novosel
Andreja Račić 26.09.2017. u 11,45 Prava žena u različitim kulturama - na primjeru žena u Egiptu (od 1953. do danas) dr. sc. Smiljana Leinert-Novosel
Petra Okičić 26.09.2017. u 12,30 Analiza političke karikature u hrvatskom tiskovinama dr. sc. Viktorija Car
Lidija Lončarić 26.09.2017. u 13,00 Televizijska prezentacija hrane i njezinih vrijednosti dr. sc. Viktorija Car
Larisa Laloš 26.09.2017. u 13,30 Rodni diskurs u suvremenom SF filmu na primjeru: Star Wars: The Force Awakenes i Mad Max: Fury Road dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Irena Domitrović 26.09.2017. u 14,15 Izvještavanje o samoubojstvima maloljetnika u hrvatskim dnevnim novinama

dr. sc. Igor Kanižaj

Ana Kižlin 26.09.2017. u 14,45 Medijske kompetencije srednjoškolaca u Samoboru dr. sc. Igor Kanižaj
Matija Boltižar 26.09.2017. u 15,15 Uloga videoigara u socijalnom ponašanju djece od 5. do 8. razreda osnovne škole dr. sc. Igor Kanižaj
Lorena Ouahchia 26.09.2017. u 16,00 Društveni mediji kao izvori vijesti: slučaj kandidata za ministra branitelja Republike Hrvatske dr. sc. Domagoj Bebić
Maria Prkut 26.09.2017. u 16,30 Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta dr. sc. Domagoj Bebić
Petra Mikloš 26.09.2017. u 17,00 Platforma za izražavanje slobode mišljenja ili igra po pravilima: eksperimentalno istraživanje društvene mreže Facebook dr. sc. Domagoj Bebić
Tea Hukić 28.09.2017. u 09,00 Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama dr. sc. Ivo Žanić
Lana Biželj 28.09.2017. u 10,00 Specifičnosti diskriminacijskog govora na portalu dnevno.hr dr. sc. Gordana Vilović
Matina Tenžera 28.09.2017. u 09,30 Studentska glasila u Hrvatskoj: studija slučaja Globala dr. sc. Gordana Vilović
Katarina Bosak 28.09.2017. u 10,45 Lokalni govor i medijske stereotipizacije jezika: slučaj Našice dr. sc. Ivo Žanić
Matea Ribarević 28.09.2017. u 11,45 Videonovinarstvo u online i tv mediju dr. sc. Tena Perišin
Valentina Boltiš 28.09.2017. u 13,00 Politička komunikacija Kolinde Grabar-Kitarović: studija slučaja putovanja u Ameriku u prosincu 2016. i siječnju 2017. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Zorica Rudež 28.09.2017. u 14,15 Brendiranje općine Baška Voda kao hrvatske turističke destinacije dr. sc. Antonija Čuvalo
Nemanja Šuka 28.09.2017. u 14,45 Razvoj korporativnog identiteta kroz društveno odgovorno poslovanje - slučaj Google dr. sc. Božo Skoko
Jelena Šimunović 29.09.2017. u 08,30 Rodne sličnosti i različitosti medijskog praćenja političkih kampanja: Kosor i Mesić u predsjedničkim izborima 2005. dr. sc. Smiljana Leinert-Novosel
Katarina Avgustinović 29.09.2017. u 09,00 Medijsko eksponiranje djece - studija slučaja obitelji Štefanac-Papić dr. sc. Ivo Žanić, Komentor: dr. sc. Boris Beck
Ana Zambeli 29.09.2017. u 09,30 Diskurs sportskog novinarstva Tomislava Židaka dr. sc. Ivo Žanić, Komentor: dr. sc. Boris Beck
Magdalena Linde 29.09.2017. u 10,00 Prikaz ženskih likova u znanstveno - fantastičnim filmovima: primjeri iz američke, britanske, francuske i talijanske produkcije (1935.-2016.) dr. sc. Viktorija Car
Ivana Lijić 29.09.2017. u 10,45 Medijsko predstavljanje i stavovi studenata o epilepsiji dr. sc. Marina Mučalo
Ivan Blažević 29.09.2017. u 11,15 Medijska slika zdravog života: u zdravom tijelu zdrav duh? dr. sc. Marina Mučalo
Josip Tolić 29.09.2017. u 11,45 Položaj i uloga sportskih novinara u hrvatskim dnevnim novinama dr. sc. Igor Kanižaj
Filip Magdalenić 29.09.2017. u 12,30 Nesuđeni junaci u distopijskom filmu i mijene reprezentacije pravednosti dr. sc. Zlatan Krajina
Dora Kršul 29.09.2017. u 13,00 Geopolitika društvenih mreža- bilateralni odnos Republike Hrvatske sa susjednim zemljama na Twitteru dr. sc. Marta Zorko
Monika Samarđieva 29.09.2017. u 13,30 Korištenje Facebook Live Video opcije u novinarstvu na primjeru 24 sata

dr. sc. Zrinjka Peruško/

dr. sc. Dina Vozab

       
Popis obavijesti
OBAVIJESTI O OBRANAMA DIPLOMSKIH RADOVA NA DIPLOMSKOM STUDIJU NOVINARSTVA