Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima


OSNOVNI PODACI

Šifra:

103565

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
Igor Vukasović, dipl.nov. - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.

LITERATURA:

  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)


NASTAVA

3. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


21.02.2018

Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima Ispitni rok 20. veljače 2018.

Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima

Ispitni rok 20. veljače 2018.

 

Ime i prezime Bodovi Ocjena

 

Mirjana Baran 6,75 Izvrstan

Doris Kujek 5,50 Vrlo dobar

Mirela Dorokazi 5,25 Dobar

Emilija Ivković 5,00 Dobar

Maja Hanžeković 4,75 Dobar

Tamara Bregović 4,50 Dobar

Marin Kalauz 4,50 Dobar

Simona Margetić 4,50 Dobar

Iva Bačić 4,00 Dovoljan

Lana Gajger 4,00 Dovoljan

Sara Sirovica 4,00 Dovoljan

Rabije Gashi 3,75 Dovoljan

Ela Ljubić 3,50 Dovoljan

 

Studenti koji nisu na popisu nažalost nisu položili ispit!

Upisi ocjena će biti u četvrtak, 22. veljače u 11.30!

Molimo studente koji su sudjelovali u projektu da to naznače prilikom upisa ocjene.

 

Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

Popis obavijesti