Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima


OSNOVNI PODACI

Šifra:

103565

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
Igor Vukasović, dipl.nov. - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.

LITERATURA:

  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)


NASTAVA

3. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


25.06.2016

Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima

Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima,

održanog 24. lipnja 2016.


1. Bednaž Mia            dovoljan +      (5,5 bodova)
2. Bencun Ida             dobar              (6 bodova)
3. Biškić Sara             dovoljan          (5 bodova)
4. Delač Morana         odlican            (8,5 bodova)
5. Horvat Lana           dovoljan          (5 bodova)
6. Katić Vid                dobar              (7 bodova)
7. Kleva Kristina        dovoljan          (5 bodova)
8. Laloš Larisa            dovoljan -       (4,5 boda)
9. Levojević Dean      dovoljan          (5 bodova)
10. Melić Silvija         dovoljan          (5 bodova)
11. Ribarević Matea   dovoljan -       (4,5 boda)
12. Šćavničar Ivan      dovoljan -       (4,5 boda)

 

Studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili ispit!

 

Upisi ocjena će se održati u utorak, 28.6. u 10:30 h.

 

Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

Popis obavijesti