Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Korporativno komuniciranje

Korporativno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

111595

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

dr. sc. Dejan Gluvačević - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


01.10.2020

BUDI DIO ePRIČE - otvorene su prijave za udrugu eSTUDENT

Otvorene su prijave za nove članove najveće studentske udruge eSTUDENT, prijave traju od 25. rujna do 9. listopada 2020. Prijavite se i zajedno s eSTUDENTom ispišite poglavlje u priči koja traje punih 16 godina i nastavlja dalje.

 

Što je to ePRIČA?

eSTUDENT je najveća studentska Udruga koja okuplja studente različitih usmjerenja, interesa i ambicija te ih povezuje kroz razne projekte i neprestani networking. Svoje poglavlje u ePRIČI možete ispisati u područjima project managementa, komunikacije s poduzećima, marketinga, dizajna, odnosa s javnošću, event managementa, ljudskih potencijala, programiranja, edukacija i popularizacije znanosti, multimedije, humanitarnog rada, prava, financija te mreže, zajedno sa studentima iz Zagreba, Rijeke i Varaždina.

 

Udruga posebno njeguje povezivanje među članovima kao i članova s prijateljima Udruge, odnosno poduzećima i akademskom zajednicom, što može biti od velike pomoći u budućnosti. ePRIČA je odlična prilika da izađete iz svoje sigurne zone i proširete svoje znanje, kao i najbolji mogući način za nadopunjavanje životopisa, neprocjenjivim iskustvom.

 

Budite dio ePRIČE u najvećoj studentskoj Udruzi, pronađite tim koji vam najviše odgovara i prijavite se. Detaljne informacije o timovima pronađite ovdje. Sve dodatne informacije možete pronaći na eSTUDENT Facebook, Instagram i web stranici te pretplatom na newsletter.

 

Za dodatna pitanja: estudent@estudent.hr

Popis obavijesti